Vyjádření Talpressu k novému vydání Písně ledu a ohně

11617182022

Komentáře

• sarven napsal(a):

a jednu - dve vety k nakladateľovi: redizajn je bežný, ale rovnako bežné je vydať celú sériu v jednom štýle +prečo sa zo slovenska nedá dostať na váš FB profil? vopred vďaka za prípadnú odpoveď.

Neumím odpovědět, proč se nedá ze Slovenska dostat na náš FB. Nevím, nejsem technik, překvapuje mě to stejně jako Vás.
  • Nevada napsal(a):

[
    Po Vaší výzvě bylo tady na icefire založené diskuzní vlákno, kde jsme některé z těch chyb uvedli. Aspoň tu minimální snahu jste vynaložit mohli. Navíc ta oprava je vaše práce, ne naše (nemyslím přímo Vaše, ale nakladatelství, případně překladatelky).
    Ano, ve vázaných verzích zůstalo všechno. Včetně té nejevidentnější chyby v rejstříku rodů u Jona Sněha.

To se ale hrubě mýlíte a žijete v bludu! Např. chyba u Jona Sněha byla opravena již ve vázaném Střetu králů (strana 914) s tím, že byl upraven a detailně rozveden celý restřík rodů a postav. A pokud (jak tvrdí Alek) byly sesbírané chyby poslané překladatelce, tak jsem přesvědčený, že jsou zcela jistě opravené. A mimochodem - bylo by dobré, kdyby tady nahoře na stránce někdo už konečně opravil moje křestní jméno. Tím by bylo i zameteno před vlastním prahem ;-)
  • Tomee napsal(a):

mám na nakladetele dvě otázky:
    1) Víte už kolik bude mít stránek hostina a především tanec??