Tady je vás moc, moc velkých tož když jsme v tom jsem Klára, 14let, studuju na BIGY a chci na VUT nebo Masaryčku, Píseň jsem dostala k Vánocům a od té doby si jí nemůžu dost užít.
Amanita: Jo, můj obor (aplikovaná matematika) je taky do ústavu. Zkoušela jsem to na statistickém úřadu (je pár kroků od baráků), ale tam měli žádosti na tři roky dopředu. Pak měli něco hezkého pro matematika v České spořitelně, ale v Praze. Tolik ke snaze uplatnit se v oboru.
svoa00: o knihovnicích je známo, že jsou placeni bídně. Ale pokud je to koníček, stojí za to i hůř placená práce. Člověk stejně nikdy nemá tolik peněz, aby si koupil všechno.
No, som tu asi najstarší (42), aké to strašné zistenie... Som gruno odmala. Som metlák, milujem fantasy a scifi (čože by aj iného) a som 17 rokov príslušník PZ :D - absolvent Akadémie PZ v BA (Mgr.). Minulý rok mi zašibalo, rozhodol som sa, že si urobím rigo, tak na tom makám. Tu na fóre hlavne čítam a moc neprispievam. Ale fakt sa mi to tu páči. Škoda že nie je podobná cz/sk fan stránka Princa ničoho, alebo Malazskej knihy padlých...
Pěkně se to tady rozrůstá.... Nechcete sem ještě každý hodit odkud jste? (vím, že někteří už to psali) Zajímalo by mě, jestli někoho třeba nemám za humny. Já žiju ve městě neměstě na jihu Čech, někde mezi Českými Budějovicemi a Táborem. Ale tak nějak za svoje město považuju Ostravu, kde jsem se narodila a dokončila docházku mateřské školky.
Hradec Králové - původně z Plané nad Lužnicí (10 km od Tábora). Lord: Ahoj spoluměšťane :) A ještě bych uvedla na pravou míru tvůj omyl - géniové jsou z Boženy :)))
Hradec Králové - původně z Plané nad Lužnicí (10 km od Tábora). Lord: Ahoj spoluměšťane :) A ještě bych uvedla na pravou míru tvůj omyl - géniové jsou z Boženy :)))
Cože?! Na Boženě přeci skončili ti, co je nechtěli vzít na BGBB, to ví přeci každý. Jinak jsem rád, že zde máme (Hradečáci) tak silné zastoupení.