Ve světě ASOIAF jsem celkem nováček, takže mě kdyžtak prosím vyvěďte z omylu, ALE... Když Dany vešla do hranice s Drogem a vejci, nespálilo ji to, pouze jí ohořely vlasy. To, že člověk neshoří je nějakým rysem Targaryenů (platilo to třeba i na Aeryse, Aegona atd.)? Když by to tedy bylo znakem Targaryenů, nebo alespoň těch předurčených "tří hlav draka", nebylo by divné, že Jon si při ochraně Starého Medvěda spálil ruku? A myslím, že v seriálu byla jedna scéna (nejsem si jistá, jestli byla i v knize), kdy Šae s Tyrionem "hrají nějakou hru", přičemž se Tyrion diví, že Šae oheň nepálí, že ji to nebolí, při tom Tyriona ano. Takové začátečnické spekulace...
tiež som nad tým nedávno zauvažoval, a to som tu stratený už roky. ale fakt je že Viserys bol evidentne Targaryen a oheň mu problém urobil. Takže nehorľavosť je znak Draka, nie Targaryena, asi...
Dany může být nehořlavá proto, že se na ní podepsala nějaká vyšší moc, neproto, že by to bylo rodové. Navíc nikde není řečeno, že by odolnost vůči ohni měla od narození.
Přesně tak, GRRM tohle docela zdůraznil, že to byla fakt výjimečná situace, skoro jako by naznačoval, že to bylo víc o nějaké magii mimo, ne přímo o Dany. Že by vejce?
Ale notak Azor Ahai přeci povstane z popela a soli. TO se týká jen jedné postavy a to Brana Starka. už se tu oběvila diskuse že právě tato osoba je Azor Ahai a já tomu věřím čím dál více
Jak je řečeno v Hostině pro vrány, Daenerys tomu proroctví odpovídá taky, díky podmínkám, za kterých se narodila. Považoval se za něj i Rheagar (a pak za něj považoval svého syna), ale mýlil se. Celý vtip je v tom, že málokteré proroctví v sáze se nakonec vyjde tak, jak si ho lidé vykládají.