myslím, si že je to zámerne zvedenie fanúšikov zo stopy. neverím, že by grrm povedal hercovi takú dôležitú info a už vôbec neverím, že by si herec dovolil dávať nejaké stopy a indície. to je výsostne GRRM právo a myslím, že sa na to teší. možno je to celé plán, aby trochu utíchli R+L teórie.
Zvlaštní, jak si to každej vykládá jinak, mně to naopak docela utvrdilo v R+L teorii (pravda, ten incest do toho moc nezapadá :D)... A mad man sees what he sees. :)
flanker.27: Taky mi to blesklo hlavou, u Martina je to možný všechno, i když zrovna tohle by bylo fakt překombinovaný. Navíc v pěti knížkách zrovna k tomuhle není žádný vodítko. Takže si budu dál myslet, že Alfie prostě kecá ;)
A unesl ji tamodtud? Nebylo to nějaký přepadení poc estě? Jen mě tak napadá. Varys chystal jakejsi komplot ke svržená Aeryse a nastolení Rhaegara. Co když únos Lyanny byl takovej protikomplot, jak zdiskreditovat syna a zbavit se ho?
Jak tak studuji události 15 let před dějem Písně, přicházím na to, že Martin logistické problémy (jak se kam někdo dostal a proč) vůbec neřešil. A pište pak fan fiction. :-)
No autor holt před 21 lety netušil, že to bude někdo číst a dumat nad tím a tak tam nafrtal zmínky o kde čem bez ladu a skladu a širšího ukotvení a teď mu tam ty události plápolají ve větru :-))
ser heavy: a on jí unesl z Králova přístaviště? Já měla vždycky za to, že po turnaji zůstala v Harrenově..
Ten Aerys mě taky napadl, ale... tomu prostě nechci věřit. :D Pokud jde o to, že Jon se dozví, že jeho otcem je nějakej "padouch", tak proč ne ten Rhaegar? Starčata přece věří, že Lyannu unesl a znásilnil, a jejich otec bojoval proti Targaryenům ve válce...
Komentáře
Třeba si z něj George jenom vystřelil... :D
možno je to celé plán, aby trochu utíchli R+L teórie.
A mad man sees what he sees. :)