Melisandra a Stannis

191012141529

Komentáře

• Teda peer reviewed, zase píšu sračky, ale vám je to stejně jedno, aspoň vidím, že vůbec nevíte, o co jde, když mě nikdo neopravil :-)
  • A já ti říkám, že nefunguje...nevyvrátí se to...já četla víc anglických vědeckých článků než jsi kdy viděl pohromadě a některé věci se prostě vyvracejí těžko, i když máš důkaz - viz ta nepravda s chutěma na jazyku...
    A btw: už jsi to použil několikrát, takže se napřed nauč anglicky ty, je to peer reviewed...peer viewed by trochu postrádalo smysl, k čemu je, že to někdo vidí...musí to zrecenzovat - udělat review
  • prasezlesa napsal(a):

*změny .. nevyplývaly .. dřív jsem byl odborník přes pravopis, chjo ..

Keby len na pravopis, všakže...
  • esed: A já ti říkám, že vůbec nevíš, o čem mluvíš :-)

Jo, už jsem se opravil :-)
  • prasezlesa napsal(a):

Teda peer reviewed, zase píšu sračky, ale vám je to stejně jedno, aspoň vidím, že vůbec nevíte, o co jde, když mě nikdo neopravil :-)

Tedy, chvíli jsem o tom uvažoval, ale pak jsem si řek, že ti nebudu bránit ve vrcholném právu činit ze sebe vola :)
  • flanker.27: Nepochybně, po bitvě je každej generál :-)

• esed: Na chvíli klidně ponechme stranou, že by taková studie byla vyvrácena - můžeš mi nějakou nevyvrácenou (ať už z jakéhokoliv důvodu nevyvrácenou) studii o tom, že se dědí to, co se někdo naučí během života, ukázat? :-)
  • Prase, keď sa troška zadívaš, uvidíš aj také tlačidlo "edit", ktoré ti umožní prepísať príspevok a nemusíš písať štyri za sebou. Dosť, že napíšeš jeden kombajn blbostí, nepotrebujeme byť nimi aj bombardovaní...
  • Lord Gepeto Illar: Tak to tu nečti :-)
  • fakt najlepšie je nekŕmiť trolla, big fish.
  • sarven: Tak jasně, že jsem v podstatě troll, mně je celkem jedno, co si tihle hloupí lidé myslí, hlavně se bavím jejich reakcemi :-)
    Kdybych chtěl diskutovat o genetice a zjišťovat nové věci, dělal bych to jinde než na stránce věnované fantasy o křesťanském Dobru a Zlu :-)